Skip to content

GYIK

  • Ön megrendeli a kívánt terméket, ezután megkapja e-mailben a rendelése igazolását, amennyiben nincs készleten a megrendelt termék írásban vagy telefonon értesítjük erről! 

    Ha vásárlását  utalással szeretné kiegyenlíteni akkor 48 órája van hogy ezt megtegye ,utána automatikusan törlődik a rendelése.

  • FONTOS! A VISSZAKÜLDÉSHEZ AZ ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MIND A KETTŐ OLDALÁT KI KELL TÖLTENI!!

    A visszaküldéshez szükséges Elállási nyilatkozat pontos kitöltése!

    Célunk, hogy elégedett legyél, ha tőlünk vásárolsz! Azonban ha mégsem nyerte el tetszésed az általad megrendelt ruha vagy nem jó a méret, lehetőséged van cserélni vagy visszaküldeni. 

    Részletezést és pontos információkat az ÁSZF-tartalmazza: ÁSZF oldal megnyitása

    Kizárólag eredeti állapotban, csomagolásban, számlával csatolt (elektronikus számla esetén csak a számla sorszáma szükséges) és eredeti címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Az áru vissza juttatásáról minden esetben a vevő gondoskodik (Utánvételes/portós csomagokat nem áll módunkban átvenni), ezzel járó költségeket Önnek kell állnia. 

    Amint megérkezett hozzánk a ruha vissza utáljuk a termék árát!  A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, parfüm illatú, sérült, kimosott, rúzsfolttal és alapozóval összekent, CSAKIS az általánosan elvárható, szükséges használati minimumig terjed a vásárló használata (felpróbálás mértékéig, a termék átnézéséig terjedhet).

    Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, vagy koszosan küldik vissza, akkor Godó Éva ev. a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel. 

    Tisztítási költség 3000 Ft-tól kezdődik, ami a visszautalt összegből levonásra kerül. 

    Bővebben kormányrendelet 45/2014 25§

    Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.

    Megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy ezeket vegyék figyelembe amennyiben vissza szeretné küldeni a terméket.

    Vissza érkezett terméket videó felvétellel vesszük át minden esetben a bizonyítás érdekében.

    Szettként árult dolgainkat (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük, minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg)

    Darabszámhoz kötött csomagos akciós ajánlataink nem bonthatóak meg. Amennyiben visszaküldené bármelyiket nem lehetséges csakis abban az esetben  ha minden terméket egyszerre küld vissza.

    Árucsere

    Amennyiben nem megfelelő a méret, lehetőség van cserére ha  van a kért  méretből raktárunkon, viszont ha nincs akkor helyette egy másik termék választható. Természetesen az árkülönbözet figyelembe vételével és a plusz postaköltség a vevőt terheli. A választott csere terméket mindaddig visszatartjuk míg meg nem érkezik telephelyünkre az ön által visszaküldött termék. Cserélni kívánt termék visszaküldését a vevőnek kell megoldani, a csere terméket plusz postaköltség ellenében tudjuk küldeni.

    Szettként árult termékeket (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg).

    Akciós termékek

    Amennyiben összeghez, darabszámhoz, összevont csomaghoz kötött az akciónk,  akkor a csomagot megbontani nem lehet (pl: 2ruha jó a 3. ruha meg nem) minden esetben az összes terméket kell visszaküldeni a telephelyünkre. A 2-t fizet, 3-at vihet akciónál , amennyiben visszaküldésre kerülne a sor csakis abban az esetben lehetséges, ha mind a 3 terméket visszaküldik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze

    Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekintheted meg: 

    Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól