-
A rendelések leadása után mi 48 órán belül feldolgozzuk a rendelést.
Ha van a termék készleten küldünk egy rendelés véglegesítése emailt. Amiben az igen kérem, kifizetem a terméket gombra kattintva és az ÁSZF kipipálása után lesz csak érvényes a rendelés. Aki 2 napon belül nem igazol vissza annak a rendelése automatikusan törlésre kerül, utalás esetén is 2 napig tudjuk tartani a rendelést utána törlődik. Kérjük ezt vegyék figyelembe.
-
Azért mert sajnos van akinek , Spam-be, kéretlen-be, frissítésbe, promócióba, levélszemét-be vagy összes email-ben teszi.
Mindenki minden esetben megkapja a megerősítő emailt.
Kérünk mindenkit hogy nézze át az összes lehetőséget, mert a rendelése 3 nap után törlődik, ha nem igazol vissza.
-
A számla a csomagban található, amennyiben áttérünk az elektronikus számlázásra erről itt fogunk tájékoztatást adni.
-
Üzletünk: 2700 Cegléd Pesti út 1
Telefonszám: +36 (70) 6764849
Nyitva-tartás és ügyfélszolgálat
Hétköznap: 9-17-ig
Szombaton: 9-12-ig
Vasárnap: ZÁRVA
-
Bankkártyás fizetés Borgunon keresztül
Bankkártyával, történő előre fizetése díjmentes. Amit otthonról is el tudsz intézni és egyből megjelenik a számlánkon, csupán a számlaszámot kell megadni. Díjmentes, gyors. Részletek katt ide: burgun A fizetés során a vásárlók pénzét és a megadott adatok szigorúan védve vannak a nemzetközi elvárásoknak megfelelően és az MNB felügyelete és a PCI DSS megfelelőség védi. További információk: www.b-payment.hu
Megrendelése feladása után átirányítjuk a Borgun oldalára.
Elfogadott kártyák: Visa, Visa Electron, MaterCard, Maestro, JCB, UnionPay
-
Azért nem működik mert rendelés előtt ki kell választani a kívánt színt vagy méretet ki kell választani és ezután automatikusan megjelenik a megrendelő gomb, erre kattintva a termék bele is kerül a kosárba.
-
Az át nem vett csomag miatt a Szolgáltató minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben!
-
Nincs, jelenleg nem szállítunk külföldre.
-
A megrendelt áru minden nap 17:00 órai zárással kerül csomagolásra és másnap kerül átadásra a futárszolgálatnak. Csak a 17:00 óráig megérkezett átutalást áll módunkban postázni.
A csomag, a feladása után 2-3 munkanapon belül megérkezik.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
-
A méret nélküli ruhák S M méretnek felelnek meg de van olyan anyag ami elasztikus és S-Xl méretig is jó vagy ami bő fazonú az is S-XL méretig jó.
-
Igen lehet rendelni, de ez attól függ, hogy a megrendelt termék gyártásához van e még elegendő anyag.
Kérlek iratkozz fel a termékre és ha érkezik a termékből a rendszer küld neked egy emailt, hogy újra van készleten.
-
A megrendelt terméket mi átadjuk a futárszolgálatnak onnantól kezdve mi felelősséget nem tudunk vállalni a csomag megérkezését illetően mert történhet olyan eset hogy lerobban az autó, karambol történt, összekeverték a csomagot, stb. Ezen események által keletkezett negatív tapasztalatért a futárszolgálat felel.
-
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi, minőségi és/vagy méretbeli kifogás esetén a terméket kicseréljük vagy visszavásároljuk. Mennyiségi és méretbeli kifogás esetén az feltétel, hogy a reklamáció már az átvétel után megtörténjen amit e-mailben vagy telefonon közölni kell, csere során felmerült plusz postaköltség a vásárlót terheli.
Minőségi reklamáció esetén ez 14 munkanap amihez ki kell tölteni az e-mailben küldött nyomtatványokat és azt visszajuttatni nekünk a számlával együtt. Pénz visszafizetés esetén a termék visszaküldését követően ( ami a vevőt terheli) 14 napon belül visszatérítjük a ruha árát. A garancia nem terjed ki a nem rendeltetés szerű használatból keletkező probléma, sérülés, hiba esetén. A számla és a terméken lévő eredeti címke nélkül semmilyen reklamációt nem áll módunkban fogadni és teljesíteni.
Árucsere
Amennyiben nem megfelelő a méret, lehetőség van cserére ha van a kért méretből raktárunkon, viszont ha nincs akkor helyette egy másik termék választható. Természetesen az árkülönbözet figyelembe vételével és a plusz postaköltség a vevőt terheli. A választott csere terméket mindaddig visszatartjuk míg meg nem érkezik telephelyünkre az ön által visszaküldött termék. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csere szándékáról, utalás esetén az előre egyeztetett összeg beérkezése után postázunk. vagy pedig a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni, ami egyszeri 1934 Ft plusz a termék különbözet. Ön odaadja a futárnak a cserélni kívánt terméket és a futár meg átadja önnek a díj megfizetése ellenében a csere terméket. Amennyiben nem él ezzel a lehetőséggel a cserélni kívánt termék visszaküldését a vevőnek kell megoldani, a csere terméket plusz postaköltség ellenében tudjuk küldeni.
Akciós termékek
Amennyiben összeghez, darabszámhoz, összevont csomaghoz kötött az akciónk, akkor a csomagot megbontani nem lehet (pl: 2ruha jó a 3. ruha meg nem) minden esetben az összes terméket kell visszaküldeni a telephelyünkre. A 2-t fizet, 3-at vihet akciónál , amennyiben visszaküldésre kerülne a sor csakis abban az esetben lehetséges, ha mind a 3 terméket visszaküldik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze
Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekintheted meg: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
-
Több kedvezmény egyszerre nem vonható össze egymással, a már akciós termékből semmilyen plusz kedvezmény nem jön le. Egyszerre csak egy kedvezményt lehet érvényesíteni.
-
Abban az esetben ha a cégünk hibázott (összekeverés, elírás) akkor a csere termék eljuttatásához a postaköltséget mi álljuk.
Ha viszont a vásárló nem jó rendelésszámot, képet, cikkszámot, méretet küldött el nekünk akkor a vásárlót terheli a plusz postaköltség.
-
Ez csakis abban az esetben lehetséges ha még nem történt meg fizetés! E-mailben [email protected] vagy telefonon 06706764849 közlöd hogy másik terméket szeretnél vásárolni nem azt amit elküldtél akkor mi tudjuk módosítani a rendelésed. Ha ez megtörtént akkor az új rendelésről küldünk egy e-mailt, ha rendben van minden akkor kifizeted ha nem egyről beszéltünk akkor jelzed felénk vagy elküldöd újra a rendelésed és az előzőt mi sztornózzuk. Mindenképpen jelezned kell felénk a rendelés módosítását.
-
A fuvarcég minden esetben küld emailt, amiben benne a futár telefonszáma, a fuvarlevél azonosítód, mennyit kell fizetni, milyen időintervallumban viszi ki, ha nem vagy abban az időpontban a szállítási címen a futár tudsz egyeztetni.
A szállítás napján legyél telefon közelben mert a futár hívni fog, ha nem ér el akkor még egyszer kiviszi a megadott címre, ha azt sem vették át akkor visszaküldik a raktárba. A csomag után érdeklődni a fuvarcég áltat küldött e-mailben és sms-ben vagy a futárcég weboldalon megadott elérhetőségeken lehet.
Utánvétel esetén az át nem vett csomag miatt cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben.
-
FONTOS! A VISSZAKÜLDÉSHEZ MIND A KETTŐ OLDALT KI KELL TÖLTENI!
A visszaküldéshez szükséges nyomtatványokat kérjük itt töltsd le:
· Nyomtatvány áru visszaküldéséhez
Célunk, hogy elégedett legyél, ha tőlünk vásárolsz. Azonban ha mégsem nyerte el tetszésed az általad megrendelt ruha vagy nem jó a méret, lehetőséged van cserélni vagy visszaküldeni.
Részletezést és pontos információkat az ÁSZF-tartalmazza: ÁSZF oldal megnyitása
Kizárólag eredeti állapotban, csomagolásban, számlával csatolt (elektronikus számla eseten csak a számla sorszáma szükséges) és eredeti címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Az áru visszajuttatásáról minden esetben a vevő gondoskodik (Utánvételes/portós csomagokat nem áll módunkban átvenni), ezzel járó költségeket Önnek kell állnia.
Ezután áll módunkban visszafizetni a termék vételárát amint meg érkezett hozzánk. A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, parfüm illatú, sérült, kimosott, rúzsfolttal és alapozóval összekent, CSAKIS az általánosan elvárható, szükséges használati minimumig terjed a vásárló használata (felpróbálás mértékéig, a termék átnézéséig terjedhet).
Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, vagy koszosan küldik vissza, akkor Godó Éva ev. a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel.
Tisztítási költség 3000 Ft-tól kezdődik, ami a visszautalt összegből levonásra kerül.
Bővebben kormányrendelet 45/2014 25§
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
Megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy ezeket vegyék figyelembe amennyiben vissza szeretné küldeni a terméket.
Vissza érkezett terméket videó felvétellel vesszük át minden esetben a bizonyítás érdekében.
Szettként árult dolgainkat (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük, minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg)
Darabszámhoz kötött csomagos akciós ajánlataink nem bonthatóak meg . Amennyiben visszaküldené bármelyiket nem lehetséges csakis abban az esetben ha minden terméket egyszerre küld vissza.
Árucsere
Amennyiben nem megfelelő a méret, lehetőség van cserére ha van a kért méretből raktárunkon, viszont ha nincs akkor helyette egy másik termék választható. Természetesen az árkülönbözet figyelembe vételével és a plusz postaköltség a vevőt terheli. A választott csere terméket mindaddig visszatartjuk míg meg nem érkezik telephelyünkre az ön által visszaküldött termék. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csere szándékáról, utalás esetén az előre egyeztetett összeg beérkezése után postázunk. vagy pedig a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni, ami egyszeri 1934 Ft plusz a termék különbözet. Ön odaadja a futárnak a cserélni kívánt terméket és a futár meg átadja önnek a díj megfizetése ellenében a csere terméket. Amennyiben nem él ezzel a lehetőséggel a cserélni kívánt termék visszaküldését a vevőnek kell megoldani, a csere terméket plusz postaköltség ellenében tudjuk küldeni.
Szettként árult termékeket (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg).
Akciós termékek
Amennyiben összeghez, darabszámhoz, összevont csomaghoz kötött az akciónk, akkor a csomagot megbontani nem lehet (pl: 2ruha jó a 3. ruha meg nem) minden esetben az összes terméket kell visszaküldeni a telephelyünkre. A 2-t fizet, 3-at vihet akciónál , amennyiben visszaküldésre kerülne a sor csakis abban az esetben lehetséges, ha mind a 3 terméket visszaküldik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze
Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekintheted meg:
Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól