Ön megrendeli a kívánt terméket, ezután megkapja e-mailben a rendelése igazolását, amennyiben nincs készleten a megrendelt termék írásban vagy telefonon értesítjük erről!
Ha vásárlását utalással szeretné kiegyenlíteni akkor 48 órája van hogy ezt megtegye ,utána automatikusan törlődik a rendelése.
Azért mert sajnos van akinek spam-be, promócióba, levélszemét-be vagy összes email-ben érkezik meg a megerősítő e-mail! Kérjük ezeken a helyeken is nézze meg!
A számla nem a csomagban található! Minden esetben előbb küldjük elektronikusan az ön által megadott e-mail címre, valamint ahogy ön megkapja a csomagot!
Üzletünk: 2700 Cegléd Pesti út 1
Telefonszám: +36 (70) 6764849
Nyitva-tartás és ügyfélszolgálat
Hétköznap: 9-17-ig
Szombaton: 9-12-ig
Vasárnap: ZÁRVA
Bankkártyás fizetés Borgunon keresztül
Bankkártyával történő fizetés díjmentes és gyors. A megadott adatok szigorúan védve vannak a nemzetközi elvárásoknak megfelelően, az MNB felügyelete és a PCI DSS megfelelőség védi. További információk: www.b-payment.hu
Megrendelése feladása után átirányítjuk a Borgun oldalára.
Elfogadott kártyák: Visa, Visa Electron, MaterCard, Maestro, JCB, UnionPay
Azért nem működik mert rendelés előtt ki kell választani a kívánt méretet és ezután automatikusan megjelenik a kosárba teszem gomb, erre kattintva a termék bele is kerül a kosárba.
Az át nem vett csomag miatt a Szolgáltató minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben!
Nincs, jelenleg nem szállítunk külföldre.
A megrendelt árut minden nap 14:00 órakor átadjuk a futárszolgálatnak. Csak a 12:00 óráig megérkezett átutalást áll módunkban postázni.
A csomag, a feladása után 1-2 munkanapon belül megérkezik!!
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
Igen, kérjük e-mailben vagy Mystic Day Cegléd Facebook messengeren jelezze felénk igényét és mi azonnal válaszolunk!
A megrendelt terméket mi és a futárszolgálat is a lehető leggyorsabban és pontosabban szeretnénk önnek eljuttatni!
A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi, minőségi és/vagy méretbeli kifogás esetén a terméket kicseréljük vagy visszavásároljuk. A vásárlástól való elállás során az a FELTÉTEL hogy a reklamáció vagy a visszaküldési szándék már az átvétel után azonnal megtörténjen amit e-mailben vagy telefonon jelezni kell felénk!
A felmerült plusz postaköltség a vásárlót terheli.
Minőségi reklamáció esetén ez 14 munkanap amihez ki kell tölteni az Elállási nyilatkozatot és azt visszajuttatni nekünk a számlával együtt. Pénz visszafizetés esetén a termék visszaküldését követően ( ami a vevőt terheli) 14 napon belül visszatérítjük a ruha árát. A garancia nem terjed ki a nem rendeltetés szerű használatból keletkező probléma, sérülés, hiba esetén. A számla és a terméken lévő eredeti címke nélkül semmilyen reklamációt nem áll módunkban fogadni és teljesíteni.
Árucsere
Amennyiben nem megfelelő a méret, lehetőség van cserére vagy helyette egy másik termék is választható. Természetesen az árkülönbözet figyelembevételével valamint a plusz postaköltség a vevőt terheli. A választott csere terméket mindaddig visszatartjuk míg meg nem érkezik telephelyünkre az ön által visszaküldött termék.
Akciós termékek
Amennyiben összeghez, darabszámhoz, összevont csomaghoz kötött az akciónk, akkor a csomagot megbontani nem lehet (pl: 2 ruha jó a 3. ruha meg nem) minden esetben az összes terméket kell visszaküldeni a telephelyünkre. A 2-t fizet, 3-at vihet akciónál , amennyiben visszaküldésre kerülne a sor csakis abban az esetben lehetséges, ha mind a 3 terméket visszaküldik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze
Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekintheted meg:
Több kedvezmény egyszerre nem vonható össze egymással, a már akciós termékből semmilyen plusz kedvezmény nem jön le. Egyszerre csak egy kedvezményt lehet érvényesíteni.
Abban az esetben ha a cégünk hibázott (összekeverés, elírás) akkor a csere termék eljuttatásához a postaköltséget mi álljuk.
Ha viszont a vásárló nem jó rendelésszámot, képet, cikkszámot, méretet küldött el nekünk akkor a vásárlót terheli a plusz postaköltség.
Ez csakis abban az esetben lehetséges ha még nem történt meg fizetés! E-mailben [email protected].hu vagy telefonon 06706764849 közlöd hogy másik terméket szeretnél vásárolni nem azt amit elküldtél a rendelésben, akkor mi tudjuk módosítani a rendelésed. Ha ez megtörtént akkor az új rendelésről küldünk egy e-mailt, ha rendben van minden akkor kifizeted. Ha nem egyről beszéltünk akkor jelzed felénk vagy elküldöd újra a rendelésed és az előzőt sztornózzuk. Mindenképpen jelezned kell felénk a rendelés módosítását!
A fuvarcég minden esetben küld emailt, amiben benne a futár telefonszáma, a fuvarlevél azonosítód, mennyit kell fizetni, milyen időintervallumban viszi ki, ha nem leszel abban az időpontban a szállítási címen a futárral tudsz egyeztetni az e-mailben megküldött telefonszámon.
A szállítás napján legyél telefon közelben mert a futár hívni fog, ha nem ér el akkor még egyszer kiviszi a megadott címre, ha azt sem vették át akkor visszaküldik a raktárba. A csomag után érdeklődni a fuvarcég áltat küldött e-mailben és sms-ben vagy a futárcég weboldalon megadott elérhetőségeken lehet.
Utánvétel esetén az át nem vett csomag miatt cégünk minden esetben jogi úton fogja érvényesíteni a követelését a megrendelővel szemben.
FONTOS! A VISSZAKÜLDÉSHEZ AZ ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MIND A KETTŐ OLDALÁT KI KELL TÖLTENI!!
A visszaküldéshez szükséges Elállási nyilatkozat pontos kitöltése!
Célunk, hogy elégedett legyél, ha tőlünk vásárolsz! Azonban ha mégsem nyerte el tetszésed az általad megrendelt ruha vagy nem jó a méret, lehetőséged van cserélni vagy visszaküldeni.
Részletezést és pontos információkat az ÁSZF-tartalmazza: ÁSZF oldal megnyitása
Kizárólag eredeti állapotban, csomagolásban, számlával csatolt (elektronikus számla esetén csak a számla sorszáma szükséges) és eredeti címkével ellátott terméket áll módunkban visszavenni. Az áru vissza juttatásáról minden esetben a vevő gondoskodik (Utánvételes/portós csomagokat nem áll módunkban átvenni), ezzel járó költségeket Önnek kell állnia.
Amint megérkezett hozzánk a ruha vissza utáljuk a termék árát! A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, parfüm illatú, sérült, kimosott, rúzsfolttal és alapozóval összekent, CSAKIS az általánosan elvárható, szükséges használati minimumig terjed a vásárló használata (felpróbálás mértékéig, a termék átnézéséig terjedhet).
Amennyiben a visszaküldött áru megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság határán túl van, vagy koszosan küldik vissza, akkor Godó Éva ev. a Vásárlót terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeivel.
Tisztítási költség 3000 Ft-tól kezdődik, ami a visszautalt összegből levonásra kerül.
Bővebben kormányrendelet 45/2014 25§
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
Megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy ezeket vegyék figyelembe amennyiben vissza szeretné küldeni a terméket.
Vissza érkezett terméket videó felvétellel vesszük át minden esetben a bizonyítás érdekében.
Szettként árult dolgainkat (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük, minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg)
Darabszámhoz kötött csomagos akciós ajánlataink nem bonthatóak meg. Amennyiben visszaküldené bármelyiket nem lehetséges csakis abban az esetben ha minden terméket egyszerre küld vissza.
Árucsere
Amennyiben nem megfelelő a méret, lehetőség van cserére ha van a kért méretből raktárunkon, viszont ha nincs akkor helyette egy másik termék választható. Természetesen az árkülönbözet figyelembe vételével és a plusz postaköltség a vevőt terheli. A választott csere terméket mindaddig visszatartjuk míg meg nem érkezik telephelyünkre az ön által visszaküldött termék. Cserélni kívánt termék visszaküldését a vevőnek kell megoldani, a csere terméket plusz postaköltség ellenében tudjuk küldeni.
Szettként árult termékeket (pl: ruha+zakó, szoknya+zakó) kérjük minden esetben együtt küldjék vissza ( külön a ruha vagy zakó nem tartható meg).
Akciós termékek
Amennyiben összeghez, darabszámhoz, összevont csomaghoz kötött az akciónk, akkor a csomagot megbontani nem lehet (pl: 2ruha jó a 3. ruha meg nem) minden esetben az összes terméket kell visszaküldeni a telephelyünkre. A 2-t fizet, 3-at vihet akciónál , amennyiben visszaküldésre kerülne a sor csakis abban az esetben lehetséges, ha mind a 3 terméket visszaküldik. A kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze
Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekintheted meg:
Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól